Den siste dagen

Så er den her, da, den siste dagen i året, bare noen timer unna.

Selv tenker jeg på takknemlighet først av alt, så opplevelser, gleder, sorger, vennskap, familie,

Jeg går inn i mitt femte år nå med bloggen min. Og til deg som har lest og leser, så vet du at jeg skriver om livets små og store oppturer, og jeg har fokus på at de største gleder kan komme i de minste ting – og de største endringer kan ligge i små forandringer.

Mitt mest delte innlegget dette året er Sorg uten grav Det forteller meg at åpenhet og ærlighet er noe av det som folk setter pris på, fordi da kan man kjenne seg igjen i det man leser, og det gjør godt når noen våger å være åpne om noe som er sårbart og vondt.

Mitt minst delte innlegg dette året er Bagatellene som kunne blitt store et innlegg av det mere «lette» slaget – interiør ispedd livs-perspektiv.

Og det er fint at livet er mangfoldig og fargerikt. Det er fint at det ikke alltid er store og vanskelige ting og forholde seg til, men at det også noen ganger bare kan være så enkelt som at jeg manglet en murstift 🙂

Og slik tror jeg at jeg vil la det fortsette med bloggen min. Jeg skriver fordi jeg liker å skrive, men også forat noen skal lese. Om det ikke var slik, kunne jeg fortsatt med notatboken min. Jeg syntes det er kjempefint og oppmuntrende med tilbakemeldingene fra lesere som forteller meg at de ble berørt, kjente seg igjen eller på andre måter likte det de leste.

Vi feirer at vi går inn i et nytt år. Vi snakker om «nytt år, nye muligheter» Men jeg er så glad forat hver dag er en ny mulighet til å være takknemlig, begynne på nytt, slutte med, endre på eller hva det måtte være vi har behov for. Hver dag er skinnende muligheter til å ta nye og gode valg – for deg selv, for de du er gla`i, eller hva det måtte være som er viktig å ta opp til nye vurderinger og endre på.

Jeg ønsker deg et fantastisk godt nytt år, og husk: ikke glem å se glede, muligheter, potensiale, vennskap og godhet i de små tingene rundt deg. Mulighetene og løsningene er ofte nærmere enn du tror, gleden er ofte nærmere enn du tror, vennskap er ofte nærmere enn du tror…Vær tror mot deg selv og det Livet har gitt deg, og hjerte vil vise deg det.

La Kjærligheten – som vi har feiret i julen – at Gud kom som et barn – fylle hele deg – og lar du kjærligheten få rotfeste i livet ditt, vil det gode gro❤️

4 kommentarer
    1. Hei Elise🥰Alltid godt å lese det du skriver. Det er ikke alltid like lett å sette ord på hvordan vi har det,men du skriver fra hjerte og det kjenner jeg❤️Mange ting jeg kjenner meg igjen i,og det er godt å vite at jeg ikke er alene🙏Livet er en gave fra Gud og det er godt å ha han med hver dag,for livet byr på noen utfordringer😅Tusen takk for alt du deler,Elise❤️Ønsker deg og alle dine et velsignet godt nytt år,og kanskje vi kan få til en kaffe utover våren🎉🙏🥰☕️

    2. Takk for alt du deler som er lett å kjenne seg igjen i👍Det er godt å det gjøre godt å sette ord på tingene👍Og det er en trøst at vi ikke er alene med forskjellige ting vi opplever i Livet❤Gidt vi har en trofast venn som JESUS SOM er med oss i ALLE SLAGS DAGER🙏🙏🙏ØNSKET DEG OG DINE ET VELSIGNA,FREDFULT OG GODT NYTT NÅDENS ÅR🌹🙏🌹🙏🌹🙏🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg