Pause

På denne vakre tirsdagen midt i juni vil jeg ønske deg en riktig god sommer. For det er det det er – sommer..bare ordet oser av ny energi, lade batteriene, få ny inspirasjon, bli frisk og uthvilt til å møte hverdagen igjen en eller annen gang der fremme..

Jeg tar en good bloggpause nå – rett og slett fordi jeg vil det og for å finne veien videre med bloggen.

Kanskje jeg begynner å blogge igjen etter pausen, kanskje ikke. Men uansett: jeg har blogget i fem år, delt mye av mangt og meget, delt av mitt innerste rom av både glede og sorg, men alltid hatt fokus på å se det store i det lille.

Å se det store i det lille tror jeg uansett er den største kunsten her i livet.

 

Hadde vi gjort det, tror jeg det hadde vært mindre kav og stress og mer hvile og ro i vårt indre og i livet med alt hva det inneholder.

 

Finn ut hva som gir deg energi og finn ut hva som stjeler energi..da gjør du et godt stykke arbeid for deg selv og det vil smitte over på dine omgivelser. Det er jeg helt sikker på!

 

Finn ditt “rom” der du kan være deg, lad dine egne batterier slik at DU har mer å gi! Vi må få noe for å ha noe å gi.

Selv skal jeg være åpen for input fra mitt indre jeg, lytte til kroppen og den evnen kroppen har til å fortelle meg hva som er best akkurat nå. Jeg skal lytte med hjertets ører og se med hjertets øyne.

Alt godt til deg gjennom sommeren!!

******************************************************

 

 

Følg meg gjerne på insta hvor jeg heter Rommet Mitt Der deler jeg mest av min lidenskap for detaljer i interiør.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg