Lykke

Når jeg har lyst til å forandre litt hjemme, er det ikke alltid så mye som skal til. Bortsett fra at vi har begynt å sjekke ut hva det vil koste å skifte ut kjøkkenet som er fra -70 tallet i leiligheten vi kjøpte før jul, og at det ikke er aktuelt å bruke opptil 100 000.- på det nå, så er jeg lett å glede. Sette den gamle stolen på et annet sted, sette en lykt der i stede for der, eller legge en ny duk på bordet, finne fram en lysestake som har stått for lenge i skapet – joda, dette er de små tingene, og ikke det samme som å bytte ut et kjøkken, men du verden hvor mye overraskende glede jeg finner i det. Som da jeg kjøpte tre nye grønne planter og satt dem i en gruppe på bordet i gangen…

..eller da jeg plasserte Maria med Jesusbarnet sammen med lampen og noen gamle bøker i stuevinduet..

Små endringer gir store forandringer! Har du prøvd det, eller må det store forandringer til for å få den endringen du ønsker? Jeg gleder meg selvsagt til vi får nytt kjøkken, men inntil da, er det mye som kan gi overraskende glede i hjemmet..!

Og du har vel lagt merke til det du og, hvor mye lengre lysere det har blitt. Det er jo bare fantstisk å tenke på tiden som ligger foran oss – og selvfølgelig er planleggingen av hvordan terrassen skal utformes til et nydelig uterom i gang i hode. Ikke spesielt store nye dyre innkjøp, men bruk av det samme som i fjor, bare at i år er det på en «ny» terrasse, og det i seg selv, er jo en stor forandring👍🏽

I forrige uke ble jeg farmor💕Det gav meg et lykke-boost. Ingen ting kan måle seg med det akkurat nå..er det rart?

Livets mirakel

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg