Enklere blir det ikke

Små ting kan gi stor glede.

Små endringer kan gi stor forandring.

Se det store i det lille.

Tre ting jeg titt og ofte er bevisst på, og det har uten unntak positiv effekt. Så i dag – på tulipanens dag – har jeg selvfølgelig kjøpt en bukett. En liten glede som lyser opp i stua🌷🌷


Etter mitt siste innlegg ➡️Hvem er ansvarlig? er det godt å bare skrive noe så enkelt som det. Derfor vil jeg bare ønske deg en god januar-helg🌷❄️🌷

Hverken mer eller mindre☺️

Rommet Mitt  på Instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg