En er nok, to er fint, tre er bonus

Når man skriver som jeg gjør, er det hyggelig å vite at det blir lest. Det er jo noe av poenget, tenker jeg. Et synlig tegn på det er antall klikk fra fb. Nå er det slik at det systemet har hatt en tendens til å henge seg opp, og derfor kan klikk fra fb stå i 0, selv om det ikke er det. Det er faktisk litt irriterende, om jeg skal være ærlig, og sløvt fra fb at det skjer. Andre bloggere som har erfart det samme?

Kjøkkenvinduet

Ute er det lite som vitner om snø og julestemning, men inne er det stemning. I kjøkkenvinduet er det både gammelt og nytt om hverandre – akkurat slik jeg elsker det❤️

Hadde en fin prat med en bekjent her om dagen – og det handlet ikke om vær og vind, for å si det sånn. Ikke for undervurdere vær og vind, altså, for vær og vind gjør sitt til at man alltid har noe å prate om med hvem som helst☺️ Men en skikkelig konstruktiv prat er godt for så mangt, og kan være med på å gi innspill og å kaste nytt lys over et tema. Vennskap av ulike slag er gode å ha og er like viktige på hver sine måter. De utfyller hverandre og dekker på hver sine måter det mottakeren har behov for. Det er ikke kvantiteten, men kvaliteten på vennskap det kommer an på!

En er nok, to er fint og tre er bonus☺️

Utrykket « hold av og hold om hverandre» kan lett miste sin betydning. Når det siste ofte og ikke følges av handling, er det bare ord. Fine ord, men bare ord.

Det nærmer seg siste dagen i dette året og jeg har aldri vært særlig tilhenger av nyttårsforsetter. Livet har lært meg at det er dagen i dag som gjelder, og hadde jeg visst hva livet skulle innebære når jeg ser mange år tilbake, hadde jeg ikke visst hvordan jeg hverken skulle klare det eller overleve.
Ønsker du å gjøre noe godt, gjør det i dag.
Ønsker du å ha det godt inni deg, så gjør det som å til for å få det.
Se aldri smått på deg selv og tro aldri at du ikke er viktig for noen.

Pepperkakeboller

Jepp, pepperkakebollene er super gode, og jeg skal nyte en eller to med kaffi og fortsatt julestemning i hjemmet – og i romjulen sier man ikke «god jul», men «gledelig jul», har jeg lært, så; gledelig jul til deg🌟🌟🎄🎄💝💝

 

Du finner meg også på Instagram ⬅️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg