Den helt spesielle følelsen

Wow, for en herlig dag å sitte ute på terrassen og skrive litt i bloggen. Vi skriver 21˚ grader i skyggen, og for meg er det en perfekt sommerdag☀️

Tidligere i dag tok jeg sykkelen fatt til blomsterutsalget ikke langt fra oss. Det hadde flere også gjort. Helt tydelig at folk lengter etter både sol, varme og blomster.
En sa til meg her om dagen at vi får nyte det så lenge vi har det, og jeg svarte at ja, så lenge vi har det, får vi nyte det. Personlig syntes jeg det er en litt mer positiv snert i mitt svar, eller? 📈

Lavendel og eføy var noe av det som ble med hjem på sykkelen, og lavendel er både vakker og lukter helt fantastisk.

En annen dag her for litt siden, hadde jeg prosjekt «seng på verandaen» Jeg har lenge ønsket meg en seng her ute. Herlig på varme dager og ta seg en powernap i. MEN jeg har liksom hatt et ønske om at det skulle være en av disse franske smijernsengene, du vet. Sånn som gir den helt unike «franske landstilen følelsen» De er ikke lette å få tak i og ei heller billige, så da jeg la bort tanken om den helt spesielle senga, gikk jeg inn på «finn» og fant en god variant som – i mine øyne – gir de samme «franske følelsene» 🥖👨‍🎨

Så fornøyd med resultatet, og det er ikke bar jeg som kommer til nyte godt av den…

..Nøste har allerede tatt seg til rette😽Flere puter skal oppi, men prosjektet «sommer-seng» har så langt blitt som tenkt.

Da, kjære blogg-leser, vil jeg ønske deg en strålende god helg der du er. Husk å ha litt egenomsorg, for når du har det, har du mer omsorg å gi dem rundt deg 🩷

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg