Gøy med reklame

Reklame | Beauty Spa Klinikk

Nå er det sommer og sol (?) for de fleste og for meg er det bare en solkrem til ansiktet mitt som gjelder i år:

MATIS RÉPONSE SOLEIL ANTI-AGE

Gjennom Beauty Spa Klinikk I Fredrikstad, hvor jeg har vært kunde i mange år, har jeg vært så heldig å få prøve denne solkremen til ansiktet.

Det som er viktig for meg, er å kunne nyte solen i trygg forvissning om at huden min er beskyttet og ikke tar skade av solens farlige stråler

Ved hjelp av antioksidanter, naturlige fuktighetsfaktorer og mykgjørende planteoljer, gir Rèponse Soleil komplett beskyttelse i solen.

Og akkurat DET er det jeg føler: komplett beskyttelse til min hud. Og du – husk at beskyttelse til ansiktet er viktig for både menn og kvinner.

På Beauty Spa Klinikk finner du mange gode produkter til DIN hud!

Du kan også følge dem på instagram ved å trykke her.

Da vil jeg bare ønske deg en god ny helg og nyt solen med god samvittighet 🙂

 

 

Meg kan du også følge på fb: Rommet Mitt Elise Linnea og insta: Rommet Mitt

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg