Ute og inne, men mest ute

💚🍀💚

Syriner, altså, de er bare herlige og når jeg kombinerer dem i en vase på et par bøker, syntes jeg de utgjør en vakkert innslag på bordet. De står ikke lenge – hverken i en vase eller ute på buskene (er det forresten busker det heter eller er det et tre?) så det er bare til å nyte!

Påsken er over, 17.mai er over og våren er i full gang. Heldigvis ligger sommeren foran og jeg bare nyter HER OG NÅ!!

Verandaen begynner å få mer og mer liv med planter og utestæsj. Det spirer og gror og staudenei krukker og kar kommer igjen på tredje året – det er så morro…Love, love🥰 Løytnantes hjerte blomstrer og jeg har lest at når den er ferdig med blomstringen kan den klippes ned og mest sannsynlig komme med en blomstring en gang til.

I denne potten sådde jeg gule erter! Det er jo så gøy! Og det jeg har skrevet på hjertet du ser på bildet, kan ikke bli sannere: “gjør mer av det som gjør deg lykkelig”

Og her håper jeg det skal flomme over av lilla, rosa, blå og hvite blomster. Det å så selv er ikke bare morro, men mye billigere. Det er så mye vakkert der ute på de mange gartnerier og hagesentere og pengen kan virkelig få ben å løpe på – eller vinger å fly med, for å si det slik, men det jeg liker med å ta turer på de forskjellige stedene er inspirasjonen jeg får, gleden og roen, faktisk. Det er noe helt eget med å se på blomster og alt det fine tilbehøret.

For tredje året på rad kommer den igjen. I fjor kom den ikke med den nydelige stengelen med blomster. Det håper jeg den gjør i år, men uansett er den så vakkert med sitt nydelige bladverk 🌿

Men da gjenstår det bare for meg å ønske deg en fortsatt nydelig dag, nyt den og øyeblikkene du får 💛🌼💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg