Til inspirasjon

Onsdags dessert på gang. Jeg syntes alltid det er hyggelig i en helt vanlig uke å gjøre litt ekstra ut av onsdag..lillelørdag. Dagene med alle sine gjøremål og rutiner går sin gang, så hvorfor ikke gjøre litt ekstra på en helt vanlig dag?

På hyllen på kjøkkenet har jeg «i en evighet» hatt noen kokebøker liggende, inkludert en bok med bare desserter. De har liksom bare ligget der og vært en del av de koselige tingene som ellers lyser opp i kjøkkenet. Sikkert inspirert av at kjøkkenet nærmer seg med stormskritt å bli ferdig, hentet jeg dessertboken og begynte å bla i den. Sååå mye fristende og godt. Jeg landet på nektarin med krønsj; førti minutter i ovnene, en kule is eller dæsj med krem og voila: en herlig enkel dessert på en onsdag ☕️🥮🥰

Selvfølgelig skulle det vært med et bilde med desserten nydelig anrettet på tallerkenen med en kaffi kopp ved siden av, men siden jeg skriver dette mens det står i ovnen, er det altså ikke noe bilde med. Men kanskje jeg har inspirert deg til å lage noe enkelt og godt på en helt vanlig onsdag? Det håper jeg

🧡🌼🧡

 

Du finner meg på både Insta og fb

☺️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg