Tålmodighet og avkobling

God søndag

Ukens hviledag, men også den dagen vi skal ta igjen for så mye som vi ikke fikk gjort i uken – både husarbid, være med familie og venner, gå tur, OG slappe av i sofaen er ting som ofte blir lagt til søndagen. Derfor er det kanskje ikke ukens hviledag allikevel..!

Enhver  finner sin måte å koble av på – det er det viktigste. Det som er avkobling for deg, er nødvendig vis ikke det for meg – og visa versa.

Vi har bestilt oss ny spisestue. Den gleder jeg meg kjempemye til vi får, men med en leveringstid på opptil åtte uker, kan man ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet. MEN det gir meg god tid til å planlegge ting å tang. Og det er jeg i full gang med – mannen min må bare henge med i svingene.

Det å ha prosjekter er på mange måter et sunnhetstegn for meg. Jeg har hatt en del uker nå hvor jeg ikke har vært i min vanlige form, og da er det kjempedeilig å kjenne at lysten til prosjekter, som interiør, kommer tilbake. OG å skrive på bloggen min – det er morro å skrive om både alvorlige og mindre alvorlige ting – som i dag. Vi trenger begge deler.

Så med ønske om en god søndag med disse bildene, må du gjerne sjekke ut Instagram hvor jeg heter  Frahjerte

En «gammel» blonde på en vakker liten byste
Hortensia stilker i en hjerte-vase, gjør seg på på kjøkkenbordet
Gamle kofferter med spennende ukjente historier
Ja, det er faktisk det fineste du kan ta på deg hver dag

🧡🧡

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg