Reisen til den rosa julestjernen

Ny uke, nye muligheter. Et gammelt og slitt utrykk, men like fullt sant.

Vi har bak oss en hyggelig helg i Oslo. Vi bor ikke så mange mil unna, men noen ganger er det hyggelig å gjøre litt ekstra ut av en vanlig helg. Med shopping på dagen, konsert på kvelden og overnatting på hotell med nydelig frokost søndags morgen, ble helgen et lite minn å ta med seg videre. Og mitt favoritt utrykk er: De minste ting, kan gi de største gleder.

 

Som da jeg fant en rosa julestjerne..Det er litt tidlig å begynne med det røde, men det er ikke for tidlig å begynne å tenke på julen, derfor er en rosa julestjerne perfekt hjemme hos oss.

Er du av dem som begynner tidlig med forberedelsene til jul, eller er du blant dem som tar det helt som det kommer? På Insta spurte jeg i en av storyene mine om det var innafor å begynne med  juleforberedelser i slutten av oktober, begynnelsen av november, og det var helt klart et JA på det.

Så her er den da – den rosa julestjernen, som en påminnelse om at julen ligger foran, og at jeg i mellomtiden kan kose meg med forberedelser.

På Salg fra hjerte kan du få noen gavetips av meg. Jeg syntes det er så gøy å lage ting jeg selv hadde blitt glad for å få..💞

Men du, ha en super god ny uke med eller uten forberedelser. Jeg skal ihvertfall ta meg en tur i marka på denne klare fine dagen☀️🍂☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg