Omstendigheter

På Facebook har jeg en gruppe som jeg har kalt “Rommet Mitt – se det store i det lille”. Jeg syntes navnet var litt langt, så jeg forandret det til  “Rommet Mitt💚” Selv om jeg gjorde det, har det for meg vært viktigere enn noen gang å se det store i det lille.
Omstendigheter kan bli så altoverskyggende at de små vakre tingene drukner og da jeg kom hjem i går, lå denne vakre notis boken og deilig sjokolade å ventet på meg – en gest fra mannen min og en påminnelse om å se det store i det lille.
Om man ikke er bevisst på det, kan omstendigheter suge kraften ut av deg så mye at man glemmer å ha fokus i eget liv. Fokuset som bør og skal være overskudd til seg selv og til dem som er glad i deg – og som du er glad i💚 Glem ikke det!
Du kan følge fb gruppen her  om du har lyst. Den er ikke så veldig gammel og fokuset er å dele små og store glimt fra min hverdag – og motta små og store glimt fra din hverdag💞
“Drøm stort og tro” står det på den notisboken. Selv om jeg allerede har en bok med notater i, skal de renskrives og føres over i denne nye og jeg skal alltid ha den i vesken – og sjokoladen, vel, den skal bare nytes🥰
Selv om det ennå er ganske kaldt, er det fantastisk å se at det spirer og gror i krukkene på verandaen. Jeg har for tredje året på rad stauder i tre av dem og det er like spennende hvert år å se om de kommer fram.
Her er det “løytnants hjerte” som titter frem💐 Det er så morro å følge med. Våren er fantastisk – og desto større grunn til å se det store i det lille og ikke la omstendigheter legge store skygger over de virkelige store gledene i livet – som å se at nytt liv kommer fram.
Da vil jeg ønske deg en fantastisk go`uke – gjør noe godt for deg selv og de du har i livet.
Si hei til en nabo og smil til en forbipasserende ✅
Følg meg gjerne på insta ved å trykke ➡️ her
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg