Mønsteret er monsteret

Små endringer kan gi store forandringer. Det er et motto jeg har hatt lenge. Det var ekstra morro å lese helt likt utsagn i mitt danske favoritt magasinet her om dagen: «Stor forandring gennom små ændringer»

Ja, jeg elsker gamle ting og og gammelt og nytt er ofte i skjønn forening her hjemme.

I denne sammenheng handler det om interiør, men i livet generelt kan små endringer gi store forandringer. Kanskje det til og med er på tide å gjøre en endring i det gamle mønsteret? Du vet, et mønsteret kan bli til et monster som man til slutt bare godtar, fordi man ikke har klart å bryte med det som alltid bare har vært sånn. Man er rett og slett ikke klar over at det er selve mønsteret som er blitt problemet.

 


I noen dager nå har det snødd og blåst i alle retninger. Jeg elsker det, og jeg elsker å gå tur i regnet, så snø er intet unntak. Godt skodd på både hode, hender og føtter, har både treningseffekten og rosene i kinnene blitt større❄️ Dessverre er det væromslag.  Er det klimaforandringer som gjør det så ustabilt, eller bare sånn som skjer noen ganger fra tid til annen?

Uansett, kjære leser, ønsker jeg deg en super helg der du er og om litt høres vi igjen☺️💻📖

 

På Instagram er jeg Rommet Mitt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg