Livets balansekunst

Sånn helt på tampen før jeg dra på jobb, vil jeg bare denne regntunge dagen ønske deg en GOD regntung dag – om det regner der du bor.

Regn i strie strømmer, som små bekker i veien – ja, det er høst – og jeg liker det🍁☔️

Har du tenk på at for å være i balanse i livet, må man faktisk vite hvordan det er å være i ubalanse? Det er ganske lett å gi råd som handler om å være i balanse, men hva vil det egentlig si? Vi har kanskje alle prøvd å balansere på en planke ol i lek som barn, og om du overfører det bilde til å være livet ditt, forstår du hvordan det er å være i ubalanse. Jeg husker som barn da vi i lek skulle balansere, at det var ikke lett, og vi lo av hverandre da vi falt av det vi balanserte på.

Å være i ubalanse i livet, er ingen lek, men ganske alvorlig. Det kan handle om så mye – sykdom, stress, søvnproblemer, ledd og muskel plager, fordøyelses problemer og mange andre ting. Dette er noe av det som kan få deg og meg i ubalanse.

Det er viktig å finne ut av hva som gjør at vi er i ubalanse i livet. Jeg tror ikke det er å lære seg kunsten det er å balansere. Bare tenk på dem som virkelig balanserer på liner over store høyder: det er en kunst, balansekunsten.

Men i livet generelt skal vi ikke lære oss den kunsten, men lære oss hvordan livet kan være i balanse, uten risikoen for å falle. Jeg tror det er mulig, men på lik linje med dem som balanserer på liner i store høyder, må det læres.

Finn ut hva som gjør at du ikke er i balanse, for når du gjør det, kommer balansen, og da har du har lært deg LIVETS balanse kunst.

 

sånn ser terrassen ut på høsten og vinteren. Etterhvert kommer det mere lys når vi nærmer oss desember.

Ha en flott dag 🧡🍂🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg