Jeg gikk rett i fella

Her om dagen ryddet jeg i en eske med litt forskjellige utklipp fra blader og magsiner – og der lå reportasjen fra Norsk Ukeblad med bli-ny reportasjen jeg fikk som en hyggelig overraskelse for ni år siden. Med en fantastisk frisør, fotograf og stylist, ble det en drømmedag!

Det var en skikkelig energiboost den gangen, og litt av det samme kjente jeg nå da jeg så repotasjen igjen. Ble rett og slett litt inspirert av meg selv😇

 

Og er ikke det litt fint, i grunnen, å være sin egen inspirator?
Så rett og slett for more skyld – og fordi alle blogginnleggene ikke behøver å være fult så alvorlige – fikk jeg lyst til å dele den med deg i dag som en liten påminnelse om at positivt påfyll er viktig. Om det kommer i form av gode minner eller i et øyeblikk, så ta det i mot og bevar det i hjerte.

Det er nok av hverdager som krever sitt og ting kan oppstå brått og uventet, og selv gikk jeg rett i fella. Da gjelder det å få positivt påfyll og ikke bli værende i det destruktive.
Så altså, i dag ble det et positivt tilbakeblikk og det var akkurat det jeg trengte💛☀️💛

Har du gitt deg selv det du trenger i dag?

Du finner meg også på

http://Instagram.com/rommetmitt 

og på https://www.facebook.com/groups/2732408786896945/?ref=share_group_link

🌼☀️💛🌼☀️💛🌼

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg