Jeg er gla’ i deg

Hei og god tirsdag, eller bør jeg si god valentinsdag? Jeg har ikke noe spesielt forhold til denne dagen, og er nok en av dem som mener at det er for handelstanden at dagen finnes (selv om det finnes en opprinnelse til dagen. Den kan du Google deg fram til)

MEN jeg er veldig tilhenger av å si «jeg er glad i deg» til dem jeg har i livet mitt så ofte jeg kan🧡Og det gjør jeg og det vet de.

En dag med tåke og overskyet vær med gløtt av sol, har vært fylt av mye glede. Ikke sånn stor glede hvor det åpenbart har skjedd noe stort og positivt, men en sånn glede du kan finne i de små tingene, og om du har hjertes øyne åpne. En sånn glede er det jeg tenker på.
Og vet du, noe av det som gjorde meg glad i dag, var at noen andre ble glade på grunn av meg – og det er ikke så rent lite 🥰

Så som en liten oppmuntring til deg, vil jeg bare si at kanskje du har gjort noen andre glade i dag uten at du vet det…?!

Du vet, det flyktige smilet, et ord av oppmuntring eller den lille handlingen man ikke tenker over🧡

Ha en super fin tirsdag der du er🌷🌷

 

Insta og  Fb finner du meg også!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg