Er jeg dameblogger fordi jeg er dame?

Så er helgen slutt. Med solglimt og litt lengre lys om dagen, kan man fort begynne å tenke vår, men det er for tidlig. Vi er ennå midt på vinteren, men våren er i sikte og det er et fantastisk fint sikte, syntes jeg.

Jeg ble spurt her om dagen om jeg var en dame-blogger. Litt usikker på hva han mente, svarte jeg at ja, jeg blogger og jeg er jo dame, så kanskje jeg er en dame-blogger, da.
Selv om jeg tror jeg har flest dame som leser, vet jeg at jeg også har mannlige lesere. Det er veldig hyggelig, for temaene mine favner både kvinner og menn.

Sånn helt på slutten av helgen har jeg ganske enkelt lyst til å dele noen bilder av et ferdig hekleprosjekt. Kanskje flest damer der, jeg vet ikke, men uansett..åtte heklede servietter er ferdige.

Litt andre farger enn jeg vanligvis ville valgt, men hadde lyst til å prøve nettopp det; noe annet.


Den oransje fargen gjør seg fint på den hvite tallerkenen,


og den brune like så, syntes jeg.

Sammen med en kvist, for anledning en lerke- kvist – og en gammel sang med noter fra en gammel sangbok, blir bordet hyggelig og innbydende. Og serviettene er ikke bare til pynt. De kan, og skal brukes, og kan vaskes på 60˚🫧🫧

Så da, dere, er denne dame-bloggeren ferdig for denne gang, og håper at både kvinnelige og mannlige lesere syntes det var hyggelig å få med seg mitt nyeste hekle prosjekt🧶🧵☺️

Inntil vi ses igjen; riktig god ny uke🧡🌼🧡

 

Følg meg gjerne på Fb og Insta 🤳🏼🤳🏼

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg