Ikke helt klar ennå

Det er absolutt for tidlig å si at sommeren er på hell, men det er allikevel slik, da, at når august står på terskelen, så går det liksom den veien. Jeg føler meg aldri klar til å ta fatt på tiden som ligger foran med dager som blir fortere mørke, kaldere dager, og verandaen som etterhvert må ryddes, fordi blomstene visner og ting og tang skal settes bort. 

Det er heller ikke nødvendig å tenke på det akkurat nå, men heller nyte at det fremdeles blomstrer, og at solen ennå vil gi oss mange fine dager.

Verandaen er det ekstra rommet man ønsker seg på sommeren. Der hvor det lille ekstra får plass. Det man kommer over i en hyggelig bruktbutikk i en eller annen by man har vært innom i sommer.

Den gamle vekten med sin lodd, kjøpte jeg på et loppis i Sverige for noen år siden, og den gamle margarin kassen ved siden av, har jeg hatt i mange år nå.

Femtunge-planten står i en krukke med tre andre planter. Det har ikke vært den mest vellykkede sammenplantingen i år, men de blomstrer så fint allikevel. Men til neste år skal femtungen ha en annen plass, og komme enda mer til sin rett.

Ja, jeg går faktisk her og ser på hva jeg har lyst til å gjøre litt annerledes neste år🌸🌸

Håper du så langt har hatt en fin sommer. For meg har det vært viktig å nyte dagen og øyeblikket fordi – når alt kommer til alt – er det det eneste vi har. Ta vare på deg, for når du det gjør, kan du ta vare på de du elsker❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg