Herlig

Med to magasiner i posten i dag, kan bare helgen komme – aldri så lite lykke, der altså☺️ Og de små øyeblikket, vet du, de skal man ikke kimse av. Med kaffekruset i den ene hånden og magasinet i den andre OG en skål med noe godt i på bordet – ja, det er bare til å glede seg💓

Små øyeblikk av og med glede, de skaper vi selv. Det er det som er så fint – og det er mange små ting som gir meg stor glede; kjøpe en blomst, sitte på verandaen under teppe når himmelen er grå, planlegge noe hyggelig (for du vet å vente på en glede er også en glede) skrive et blogg innlegg, og vet du, noen ganger får jeg ganske mye energi av å gjøre rent 🙊

Som du kanskje har fått med deg, har jeg sans for gamle ting. Her med både blomster og annet til.

Men i dag vil jeg bare ønske deg god helg med mange gode øyeblikk – og husk: se det store i det lille, for ser du ikke det lille som ofte er rett foran deg og venter på deg, ser du ofte ikke det store, for det er alltid noe stort i det lille bare du er oppmerksom🦋

 

Så morro om du vil følge meg i fb-gruppen på fb og på insta

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg