Godt fornøyd

Jeg digger følelsen fredag gir meg. Selv om jeg ikke er ute i ordinært arbeid (frivillig arbeid og en stilling på ca 5% regnes kanskje ikke?) er helger viktige og fredag er ukens favoritt dag.

Etter en handletur hvor viktige (migrenemedisin er viktig) og mindre viktige (spisebrikker fra Nille på 50%, er ikke viktig) ting er handlet inn, lar jeg bare fredagsfølelsen ta over.

En del av den følelsen er å gjøre litt rent. Jeg tar aldri hele leiligheten en gang i uken, men litt hver dag og på fredag føles det ekstra godt når gulvene for en stakket stund er helt rene 🪣🧹

Ute i vinden flagrer ny-vasket sengetøy og det betyr at dyner og puter på soverommet skal få nytt på seg. Men det finnes vel ikke noe bedre enn å legge seg i helt nytt sengetøy som dufter av deilig vårvind i et soverom som også er helt ny-vasket..?!

Ellers denne uken sier jeg meg godt fornøyd med vårt siste kupp (jeg sier vårt, men jeg vet at samboer er gla`fordi jeg er gla`)

En flott og romslig kommode og en herlig koffert ble reddet fra å bli kastet!

Kan du tenke deg? Jeg gikk noen runder med meg selv, før vi tok den med oss, for den krever sin plass, men å skulle være vitne til at den skulle bli slengt oppi en kontainer, nei, det kunne jeg bare ikke. Og siden interiør er gøy, omorganiserte jeg arbeidsrommet vårt – og der fikk den en flott plass med kofferten som også skulle ha tatt samme veien om jeg ikke hadde forbarmet meg over den ✅♻️🥰 Og siden alt er i stilen jeg er så gla`i, kunne det ikke vært bedre!

En annen ting denne uken var en tur på lokalt gartneri. Der kjøpte jeg planter til å ha i blomsterkassen på verandaen.

Jeg tenkte kanskje at jeg var litt tidlig ute, men gartneriet var fult av folk, så jeg fulgte rett og slett strømmen og handlet, jeg og☺️ Her skal det nok bli frodig og fint 🌺🌼🌸

Så gjenstår det bare å ønske deg en deilig fredag og god helg. Ta innover deg de gode følelsene og gjør noe godt for deg selv💚

 

Følg meg gjerne på instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg