Gammelt vennskap

Fredag kveld med sjokolade og kaffi fra vår nye kaffemaskin. Det er digg og du vet, som ved alt nytt er det veldig gøy å teste det ut☕️☕️

Ellers er det nesten rart at det er fredagskveld, fordi det var jo liksom søndag i går, men slik er jo mai med disse velsignede fridagene.

Vi har en bordkalender stående på kjøkkenbordet og den inneholder et visdomsord for hver dag. Noen ganger tar jeg pause fra den og legger den i en skuff, men nå har den fått stå framme en stund.

 

Dagens visdomsord

Det er en god ting å lytte. Man kan faktisk snakke så mye at det til slutt er tunge som gjør at man ikke hører hva andre sier. Billedlig talt og et tankevekkende ordtak, syntes jeg.

På formiddagen i dag var jeg på en deilig gåtur med venninne i byens marker. Det som er ekstra hyggelig er at dette er en venninne jeg hadde i ungdomsårene. Våre veier skiltes i tjueårene, men da vi helt tilfeldig møttes på et kjøpesenter, var det nesten som det var i går. Herlig at kontakten er tatt opp igjen og det som er så gøy, syntes jeg, er at man har en historie sammen. I dag mimret vi blant annet om en London tur vi var på sammen med en gjeng fra menigheten vi begge var med på den tiden. Vi bodde på samme hotell rom og husket navnet på både hotellet og andre detaljer. Jeg elsker “gamle” vennskap. De er noe helt spesielt og dyrebare.

I kveld skal jeg også opprettet en gruppe på Facebook som skal være en ren kanal for bloggen min. Jeg har hatt det før, men etter litt prøving for å finne ut hva jeg ønsker med gruppen, har jeg nå landet på opprette den på ny. Så da gjenstår det bare å ønske deg velkommen til gruppen http://www.facebook.com/groups/2838156906491580/ og har du lyst til å være med og å dele innleggene min, blir jeg super gla` 🥰

Du finner meg også på instagram her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg