Er det alt over?

Den koseligste, hyggeligste, varmeste og mest stemningsfulle tiden på året er over. Jeg begynner tidlig i desember med å fylle hjemmet vårt med lys, varme, pynt og god lukter.

Men ikke alle har dette som den fineste tiden på året. Og jeg også vet at i julen blir det triste, tristere, og det hyggelige, hyggeligere.

 

Desember over, og vi skriver 1.januar. Et helt nytt og ubrukt år ligger foran. Ikke vet jeg hva det kommer til å inneholde av gleder og sorger, men mer enn noen gang er det viktigste å holde om og av hverandre.

La kjærlighet, ærlighet og godhet være drivkraft i livet ditt. Vær god mot deg selv, ikke vær for streng mot deg selv, og ikke ha høyere krav til andre enn hva du kan leve opp til selv.

«Blott en dag, et øyeblikk a gangen…» er en kjent strofe på en vakker sang. Og det er veldig sant. Vi har bare en dag a gangen, morgen dagen kan vi planlegge, men om den blir som planlagt, ja, det vet vi ikke

Livet er sårbart og skjørt og vi har ingen tid å miste, og vi har ingen å miste.

Og med ordene under vil jeg ønske det alt godt – Og husk, ved å vise deg sårbar, kan det hende at hjelpen er like ved og nærmere enn du tror…

På instagram heter jeg Frahjerte Kanskje vi ses der? Der deler jeg min interesse for gammelt og nytt, ting og interiør med sjel og varme – og litt annet.

♥️♥️♥️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg