Energi tyv eller giver

Det er ikke alltid energi nivået er på topp, og det finnes mange energi-tyver. Vet du hva eller hvem som er dine energi-tyver?

Det er viktig å vite hva det er, akkurat som det er viktig å vite hvem eller hva som er energi-givere.

Det er stor forskjell på en giver og en tyv, og jeg vet hvem jeg har lyst til å være sammen med, men noen ganger kommer man ikke utenom energi-tyven. Det viktigste er å vite hvem du har med å gjøre, for da kan du handle deretter.

Finn ut hvorfor energi-tyven kom og hva den tok, prøv å ta det tilbake ved å stoppe opp litt, kanskje hvile deg litt og restarte deg selv. Fyll deg så med en energi-giver – bare du vet hva det er for deg – som kan være den enkleste ting som å kjøpe en blomst til helgen (det er tross alt fredag😍)eller ta en god treningsøkt. Selv vet jeg at de minste ting kan gi meg mest energi🧡

For min del i dag, kjenner jeg på masse energi, og noe av den skal brukers på å gjøre rent – litt sånn ekstra rent🪣🧽🚰🧺før jeg skal ut noen ærend og blant annet kjøpe inn stearinlys i høstens farger🍂🍁🍂

Ønsker deg en super helg med mye energi og akkurat nå er lyngen i naturen på sitt vakreste, så gå ut å NYT!!

 

På instagram finner du meg  her ➡️ Rommet mitt og på fb ➡️ Rommet Mitt Elise Linnea

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg