En grå onsdag

På en nokså grå onsdag, er det ganske ålreit å hente inn tilbud fra håndverkere som skal jobbe med det nye kjøkkenet. Leveringsdatoen nærmer seg, og mye må være i boks inne da.
DET blir gøy, det, og forandringen blir stor🤩

Prosjekter er gøy enten det er små eller store, og veien mot at prosjektet er ferdig er også en del av gleden ved det. Du vet, å vente på en glede, er også enn glede.
Men uansett, det er lillelørdag, og rosene jeg kjøpte for for nesten tre uker siden, er ennå så fantastiske fine, der de har sprunget ut i all sin prakt.

Et par stykker har jeg plukket bort, men resten er bare så fine🌹🌹

Jeg tror det er litt forskjell på å kjøpe blomster på Rema, kontra en blomsterhandler. De ekstra kronene jeg legger i en bukett fra «Guttas blomster» får jeg blant annet igjen ved super service.  Det er ikke det samme å legge en bukett på samlebåndet i matbutikken, hvor den piper på lik linje med ost og melk, som på disken i blomsterbutikken, tenker jeg – OG man støtter opp om lokale forhandlere, og det er og en god følelse, syntes jeg☺️

Så fin onsdag til deg til vi høres igjen🧡

På Fb finner du bloggen min og på ➡️ Insta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg