Ha det bra og velkommen

Et enkelt innlegg fra meg denne siste dagen i 2018. En liten refleksjon med ønske om godt nytt år til alle dere som leser blogg-innleggene mine, som gir meg inspirasjon til å fortsette og til alle dere som sender hyggelige og varme tilbakemeldinger. Dere er gull verdt ♥

Men mest av alt vil jeg si godt nytt år til deg som, sliter, som er syk, som ikke ser noen løsning, som er ensom, som er redd og fortvilet. 

Til deg som er alene med tunge tanker, som går med tanker om å gjøre slutt på alt, til deg som kjenner på urettferdighet. Til deg som har opplevd brutte relasjoner og forhold, som sliter hver dag med å få endene til å møtes.

Det er så mye som kan ramses opp, og alle har nok noe de på en eller annen måte kan kjenne seg i gjen i. 

Kanskje du har vært i en håpløs situasjon som løste seg og livet ble godt å leve. Kanskje de tunge tankene du en gang hadde, ble løst ved en samtale eller annen form for hjelp. Kanskje angsten og redselen du en gang kjente på, ble borte fordi du fikk mot og hjelp til å snakke om det.

Jeg ønsker oss alle alt godt for det nye året, og må håp og kjærlighet følge deg inn i det nye året.

Skulle jeg ha noen nyttårsforsetter, så må det være og bekymre meg mindre og le mer. Jeg ønsker å gjøre mer av de ting som gjør meg glad, sammen med de som som betyr noe for meg, men også med dem som JEG betyr noe for..♥

Og sist men ikke minst: mitt favoritt uttrykk…Gud velsigne oss alle sammen..!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg