Raushet kan være gull

Her hvor jeg bor mangler vi snø, men naturen er allikevel vakker på sin måte med is på vannet og noen få kuldegrader. Det rev godt i kinnene mine da jeg gikk en deilig tur her om dagen.

Tankene får ofte vandre fritt sånn ute i naturen. Og noen ganger er det også viktig.

Raushet handler om å gi uten og forvente noe tilbake. Vi er ulike og langt fra perfekte, men vi trenger alle raushet fra hverandre.

Det er ikke alltid lett å være den vennen, men alle trenger vi en slik venn. Noen ganger er det jeg, fordi du trenger det, og andre ganger er det du, fordi jeg trenger det.

Raushet i vennskap og relasjoner er fantastiske egenskaper og veldig verdifullt. Det handler om overbærenhet, godhet og takknemlighet.

Jeg trenger rause venner. Du trenger rause venner.

Men i det store og lille kan vi bare være det.

Raushet mot meg selv er også viktig. Ikke vær så streng mot deg selv, ikke sett deg så høye mål at de nesten blir uoppnåelige. Senk lista, la skuldrene falle, og vær raus mot deg selv.

💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg