Prosjekt er prosjekt

Innsausa av forkjølelse måtte planer avlyses i dag🤧 Heldigvis ingen feber, så ganske oppegående, men siden vi ikke alltid vet hva disse basiluskene er, er det greit å holde litt avstand til andre – av hensyn til andre.

Bilde er ikke fra i dag, men viser hvilken årstid det er med no’varmt i koppen!

Prosjekt perfekt eller perfekt prosjekt? Ingen av delen, men et prosjekt er det.

Et prosjekt om å ha mindre ting lagret.
Når det er sagt, er jeg ingen samler, så det hoper seg ikke opp. Men som så mange andre har vi boder og bortsettingsplasser, og det er lett å sette ting dit. Ting som ikke er i bruk, men som opptar plass i skuffer og skap.
Så to dype skuffer i en gammel kommode med mange pynteting av forskjellig art, ble tømt med det formål at to skulle bli til en.

Alt ble lagt på gulvet, og jeg tok for meg hver ting og spurte meg selv om hvor lenge siden det var jeg hadde hatt den tingen framme. Hvis det var lengre enn jeg kunne huske, ble den lagt i en kasse, og om jeg kunne huske sist gang den var fremme, ble den lagt i skuffen. Etterhvert var skuffen full og ganske mange ting var i kassen, som skal ned i boden. Der skal den stå, og om jeg ikke savner noe av det etter en stund, går den til  «brukten»

Så dette var altså prosjektet. To skuffer ble til en, så kanskje det egentlig var et perfekt prosjekt allikevel? Det vil tiden vise.

Snart står et større prosjekt på gang og det blir ihvertfall perfekt – og som jeg ofte sier; å vente på en glede er også en glede, eller man kan si; å jobbe med og mot et prosjekt er en del av det perfekte resultatet🤩

 

Rommet Mitt på insta og på fb finner du nå gruppen med samme navn!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg