Naturen venter

Etter noen heller tunge dager med sykdom og andre ting, går det ikke an å beskrive følelsen jeg kjente på da jeg var ute å jogget i dag. 

På stien med trær, hvitveis, syriner i knopper og andre vakre ting i grønt, på alle kanter, og solen som skinte gjenom alt, formelig fløy jeg bortover  stien der jeg hadde “Fly on the wings of love” i ørene, og jeg kjente det – hvordan kjærligheten løftet og bar meg og gav meg energien tilbake.

Kjærligheten til Han som er i naturen, kjærligheten til han som er mannen min, og som gir meg følelsen av at jeg kan klare alt.

 

 

Alt ble så sterkt for meg – du vet følelsen av at du vil hele verden skal vite om det – i håp om at det skal smitte over på andre..♥

 

 

På kalenderen her om dagen stod det så fint at “gi meg visdom så livet mitt ikke er i veien, men viser veien” Flott, sant? Jeg bladde ikke om kalenderen på flere dager, syntes det var så fint..og det er i hvertfall noe av mitt motto her i livet..

 

 

Her er vi – jeg og naturen…

Og du: god helg, fra meg, naturen er der og venter på ditt besøk 

 

 

2 kommentarer
    1. Flott skrevet kjære Elise. Godt å høre du er frisk igjen.du fortjener alt godt i livet.. du er og forblir en Engel…ubeskrivelig glad i deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg