Summen av mange ting

Wow, så lenge det er siden jeg har blogget! Vet ikke helt hvorfor det har blitt slik, men jeg tror det er summen av flere ting. Som sykdom, et vondt håndledd etter fall før jul – som forøvrig skal opereres – og ellers helt vanlige ting som tar, og trenger, mer oppmerksomhet. En ganske dramatisk hendelse gjorde noe med oss her hjemme, men alt skjer av en hensikt. Også dette. Og som regel kan man se en større hensikt med det som skjer og sette det inn i en større sammenheng, som til slutt gir en mening.

🧡🌼🧡

På vei hjem fra byen i dag, kjøpte jeg med meg en enslig stemor, som skulle stå i akkurat denne potta på akkurat denne plassen☺️

En gammel vekt med originale lodd er en del av veranda-interiøret og er med på å skape stilen jeg elsker: gammelt, slitt og shabby🤩

Forøvrig kommer jeg ikke til å handle så mye sommerblomster i år. Som så mange andre ting, har også de steget i pris.
Men det er alltid like gøy å se at staudene i potte og kar kommer med nye knopper og nye skudd år etter år. Lykke😌🤞

Jeg har jo blogget litt tidligere om oppussingen av vårt nye kjøkken. Nå er det ferdig og det er en helt spesiell følelse å ta det i bruk. Ikke fordi det er stort, prangende og luksuriøst, men alt er nytt og helt etter mitt hjerte. Det er inspirerende å jobbe der med både matlaging, skriving og alt annet man kan gjøre på et kjøkken⚖️⏲️👩‍🍳👩‍💻✏️📖☕️🥂

 

Spiseplassen med litt av den nye innredningen..

Men du, siden går litt tregt med bloggingen for tiden, vil jeg ønske deg en fortsatt strålende vår og sommer, når den kommer, en fin 17.mai🇳🇴og Kristihimmelfartsdag✝️

Du finner meg også på https://www.facebook.com/groups/2732408786896945/?ref=share_group_link og  http://Instagram.com/rommetmitt

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg