To små oppmuntrende ord

Hei.

I dag hadde jeg bare lyst  til å ønske deg en god helg – hverken mer eller mindre. To små viktige ord.

Kanskje du er en av dem som ikke har så mange – kanskje ingen –  som ønsker deg det, eller du kan være en av dem som har mange som gjør det.

Men uansett så er det ikke alltid mengden det kommer anpå, men hjerte bak 🧡Og veldig ofte skal det lite til for å gjøre noen sin dag bra.

Mye av tiden på denne tiden av året, går med til hygge på verandaen. Jeg stortrives med å stelle med blomster i kombinasjon med gamle ting – og har hele tiden et halvt øye på nye kombinasjoner og sammensetninger – mens jeg nyter en kopp kaffe og et magasin.

På kvelden tennes solcelle lyktene flere steder, og gjør det intimt og koselig.

Selvom fokuset mest er ute nå, er jeg også opptatt av detaljene inne. Som her på kommoden hvor det lille skrinet med duene utgjør en stor viktig detalj. En gave jeg fikk av en av sønnene mine for noen år siden. Stor affeksjonsverdi for meg.

Barnebarnet mitt lurte fælt på om jordbærene i norgesglasset var til å spise, men fant fort ut at det var de ikke😍Så artig å følge med på utforsker trangen og nysgjerrigheten hans.

Ja, men da gjør jeg som jeg åpnet med – ønsker DEG en veldig god helg med forhåpentligvis masse sol og varme. Men uansett vær så er det viktig å lage en god helg..det er i stor grad opp til oss selv

🧡💙💛♥️💚🤎

Fra Hjerte

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg