Skal du til Østfold i sommer?

Eller nærmere bestemt til Fredrikstad? Da har jeg et veldig godt tips til deg, men jeg har bare en ting jeg har lyst til å si først, fordi har du tenkt på at de mest oppmuntrende ordene kan komme fra der du minst venter det?

Men hemmeligheten er å ha et åpent sinn. Eller hjerte, om du vil. Et åpent hjerte, er et mottakelig hjerte, og er åpent sinn er et mottakelig sinn, og når man har det, kan det positive komme til deg fra uventet hold. Men nettopp fordi det kan komme fra uventet hold, så er man egentlig ikke forberedt på det, og det gjør det enda mere spennende.

 

🌸☀️🌸☀️🌸

Hver gang jeg er på et nytt sted – en ny by – det være seg både i utlandet og her hjemme, så undersøker jeg alltid om det er en gammel by-del å besøke. Det er der sjarmen og sjelen er.

Jeg er heldig, fordi byen jeg bor i – Fredrikstad – har en slik by del. Gamlebyen. En dag jeg og mannen min var en tur der, kom vi over en ny sjarmerende antikk/brukt butikk. Du kan se Instagram kontoen deres ved å trykke Her

Der får du et inntrykk av hvor mye pent de har i butikken, men har du mulighet til å ta en tur i sommer, vil du oppleve hyggelige innehavere og veldig mye pent med sjarm og sjel. Allerede ved inngangspartiet skjønner du at denne butikken har det lille ekstra.

På Facebook siden deres – Antikk-design.com – ligger det informasjon om dager og åpningstider.

En ganske lik gammel sette-hylle som til venstre i bilde over, kjøpte jeg av dem tidligere i sommer. Det er så mye sjarm i dem, og poenget for meg er ikke å fylle disse små rommene på en gang, men litt etter litt med små ting som man kommer over. Krukker av ulike slag og størrelser er også vakre å fylle med sommer -blomster.

Ingen sier vel nei-takk til kaffe fra en så nydelig kaffekopp..?

På deres Hjemmeside Kan du se enda mer av det flotte utvalget de har, men har du mulighet i sommer til å ta deg en tur til Torvgaten i Gamlebyen i Fredrikstad, er den virkelig verdt et besøk.

 

Fortsatt god sommer – og husk å ha et åpent hjerte forat at det gode kan komme til deg på en uventet måte☀️💛☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg