Senk skuldrene

Med friske tulipaner i et nesten ferdig kjøkken, vil jeg bare ønske deg en riktig god søndag🌷🌷


Med sol fra skyfri himmel, kan man lett feilberegne hva man skal ta på av yttertøy. Egentlig har jeg bare lyst til å ta på en lett kort skinnjakke, men en titt på yr.no forteller meg at vi er på minussiden. Det er kaldt, så hansker og boblekåpa skal på når jeg skal hente både mamma og barnebarn til gudstjeneste og søndagsskole.
Noe som er en hyggelig ting å gjøre søndagsformiddag.

Ellers, sånn en helt vanlig søndag, er det roen som er så deilig, syntes jeg. At alt har lov til å gå litt saktere, ta litt lengre tid og at ingen ting MÅ gjøres – bare det man har lyst til. Det liker jeg.

Så med det ønsker jeg deg en god søndag☀️💛☀️

 

Følg meg gjerne på både Fb og Insta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg