Riktig valg, god helse

I dag har jeg bare lyst til ønske akkurat DEG en riktig god helg.

Er du som meg og lurer på hvor dagene blir av? Jeg syntes tiden går så fort, og ikke før det er mandag, er det blitt fredag igjen☺️

Jeg har ofte fine naturopplevelser når jeg går tur i marka. Det er så vakkert med alle fargene som dekker stien med alt løvet som har falt fra trærne, og løve som ikke har falt ned, blir som et dekke over stien på himmelen.

Jeg blir minnet om hvor fantastisk skaperverket er, og jeg blir minnet om at jeg – vi mennesker – er en del av dette skaperverket. Vi er jo kunstverk, skapt av Gud med unike og fantastiske evner som er helt enestående for hver enkelt av oss.

Tankene for også vandre fritt når jeg er ute og går. Tanker av glede og takknemlighet, men også tanker om det som kan være tungt og vanskelig. Det gjelder og sortere tankene fra realitetene, og være fokusert. Og ofte kommer man til en mental skillevei, hvor man må ta noen valg. Det kan være om mange ting – fra de helt enkle og lette, til de mere tunge og alvorlige. På bilde over ser du at jeg ikke kunne gå rett fram, og noen ganger her i livet går ikke den mentale veien rett fram, man blir tvunget til å velge. Heldigvis visste jeg om jeg måtte ta til høyre eller venstre for å komme hjem. Det var et lett valg.

Mentale valg, derimot,  er ikke alltid like lette. Men ikke umulige. Man trenger bare litt lengre tid til å tenke, bearbeide og overveie valget og valgene vi har i de gitte situasjonene – for så gjøre det som er rett for deg – så langt man evner og ser🧡

Jeg ønsker deg lykke til med de valgene du måtte stå innfor akkurat nå, og jeg håper du får en fin og god helg🌼

Ser du fargene utenfor kjøkkenvinduet mitt?

rommetmitt finner du på både instagram og fb.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg