Opp og ned og opp igjen..

Eller var det ned og opp og ned igjen? Henger du med ?

Fokus er viktig. Er du fokusert i livet ditt? På hva som er bagateller og hva som er viktig?

Om du ikke er det, kan bagateller lett bli store problemer. En bagatell er en liten ubetydelig sak, men obs obs, en liten ubetydelig sak kan vokse å bli til et problem om den ikke blir tatt tak i med en gang. Vi finner fort ut hva som er bagateller i den store og hele sammenhengen – og siden livet er alvorlig nok fra før, behøver ikke bagatellene vokse og bli en del av alt det andre som er mer alvorlig og viktigere.

Bare du kan definere hva som er bagateller i ditt liv, og jeg i mitt. Og det er det fine. En bagatell for deg, er nødvendigvis ikke det for meg. Kanskje jeg overhode ikke kan realisere meg til dine bagateller, men det betyr ikke at jeg ikke kan respektere at det er det for deg, sant?

Ja, det er faktisk det fineste du kan ta på deg hver dag

De siste dagene for meg har vært litt opp og ned, eller ned og opp, om du vil. Det beste er jo at man kommer seg opp når man er nede, tenker jeg. Og vi har alle våre måter og metoder for å få det til. Men en ting jeg prøver å unngå, er å utsette meg for situasjoner som får meg ned. Det er ikke alltid like lett – som i dag, men sånn er livet. Vi kan ikke alltid unngå de litt tunge dagene, de dagene som trykker ned, men vi kan unngå å bli der.

Nøste tar livet helt med ro og har fokus på det han holder på med.

Nå skal skal helgen nytes, for det går an selv om det går litt opp og ned – for når det er nede, er det jo bare en vei igjen, og det er opp!

Super helg til deg 😊

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg