Om å være off

Off = av. Jeg er off i dag. Ikke syk eller deprimert, bare off.

Jeg vet hva det kommer av, og det gjør det hele litt enklere.

Jeg kommer ikke til å være off lenge, bare kjenne litt på det, og  analysere det litt.

Har du dager der du er litt off? Dager hvor du ikke helt kan forklare hva det er, du er bare litt…av. Jeg syntes utrykket «off» er ganske bra, egentlig. Et lite ord som forklarer på en enkel måte at man ikke har dagen sin. Hva grunner det er, spiller ingen rolle. Det vet bare du, og det holder.

Men det viktigste for meg, er å ikke være off lenge. Noen timer, en dag – det holder.

Unne seg noe godt når man er off

Sola skinner, april venter bak neste dør. Jeg elsker april dels fordi den bærer bud om så mye, men også fordi jeg har bursdag🌸🌸Årene går så fort og man blir eldre, men tenk så fantastisk å få feire at man faktisk blir det?

Det er godt å sette ting i perspektiv. Se HVA man har og HVEM man har. På dager hvor man er off, kan det være små ting som gjør at alt får det rette perspektivet, og balansen kommer tilbake.

Ønsker deg en strålende ettermiddag og kveld – enten du er on eller off😊💪🏽

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg