Mitt igjen

Lørdag går mot lørdag kveld. Mye av dagen har vært tilbrakt på verandaen. Min egen lille oase. Med sol, jordbær og is i skålen, en bok OG en Mac, går ettermiddagen fort.

For en god stund siden var selvtilliten min mye lavere enn den er nå. Jeg ble ofte påvirket av andres meninger og hadde til tider liten tro på meg selv.

 

I dag tok jeg tilbake noe av det som jeg en gang gav opp på grunn av en annens mening. Det høres sikkert veldig rart ut – eller kanskje du kan kjenne deg igjen – men det var så deilig å kjenne på at det jeg en gav fra meg, tok jeg tilbake.

Hva dette er, er i grunnen ikke relevant, fordi det kan gjelde så mangt og meget for oss alle. Poenget er at man ikke skal la seg vippe av pinnen om man innimellom gjør ting på sin egen måte. En måte som er din og ingen andres.

Ha tro og selvtillit nok til å stå for dine meninger og det du mener er rett for deg. Ikke forvent at alle alltid bifaller og nikker anerkjennende til det du sier, gjør eller mener. Det betyr i det lange løp ikke så mye. Det som betyr noe er at du er du og har det godt med det.

For min egen del er det deilig å kjenne jeg er god nok – for meg, for mine og for dem som vil ha meg i livet 💛🤎💚🧡💙💜🖤

 

Håper du har gode dager der du er og nyter akkurat det, og om du ikke har det så bra av ulike årsaker,

ønsker jeg det ALT GODT🌼

 

Rommet Mitt på instagram og på fb håper jeg du vil følge Rommet Mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg