Med hode i vaskebøtta, eller??

Reklame | www.freska.no

Ikke mye som minner om at tiden for den såkalte vårrengjøringen er her med snø, regn og vind om hverandre. Men vi er i årets første vårmåned og mange har en skikkelig vårrengjøring  på denne tiden. Er du en av dem som vasker tak og vegger, tar ut matter og tepper og vasker i alle kriker og kroker? 

Uanset hvordan du gjør det så er det ihvertfall noe med at den rene lukten som brer seg i hjemmet, er utrolig deilig. Jeg hjelper min mor med å gjøre rent  innimellom, og det hun sier hver gang mens jeg holder på er at det lukter så godt. Et rent hjem gir en god følelse..

Men når det er sagt så syntes jeg det kan være både tungt og slitsomt – ihvertfall om man skal gå rundig til verks, så selv er jeg typen som gjør litt rent hver uke. Det er det enkleste for meg, og da holder jeg det i sjakk. 

Men den såkalt vårrengjøringen, rengjøringen som oftes gjøres til jul, og ikke minst rengjøringen som må til når man skal flytte, kan være veldig tungt for kroppen og er krevende. Jeg har flyttet litt, så jeg vet hva det vil si å vaske ned et helt hus. Både tak, vegger og vinduer skal vaskes, pluss alt det andre. 

Jeg har aldri hatt vaskebyrå til dette, men skulle jeg ha flyttet en gang til, hadde jeg prioritert å hatt hjelp til rengjøring Det hadde spart meg for mye arbeid og planlegging – og ikke minst spart belastningen det er på både armer og rygg. Jeg har kikket litt på nettet og ser at Freska tilbyr grundig og pålitelig rengjøring av det både du og jeg måtte ønske hjelp til.

MEN – det jeg la spesielt merke til da jeg kikket på sidene deres og som jeg syntes var en genial ide, er at man kan bestille gavekort på vaskehjelp Tenk å få det i gave, da, eller gi det  bort til noen som har sviktende helse og ikke orker å gjøre så mye rengjøring selv, eller rett og slett til noen som har alt av «ting og tang». En kjempeidé, syntes jeg. Gavekort er både hyggelig å gi, og veldig gøy å få, så det syntes jeg var en super ide🎁 Det kan du forresten bestille enkelt her: Freska.no/vaskehjelp

 

Farmors gamle broderte duk er gjort om til kjøkkengardin og ønsker vårsolen velkommen når den kommer

Men nå er det helg igjen og jeg skal snart ta fatt på min egen (ukes) rengjøring. Men først er det spinning, og foruten at det er herlig trening, gir det også et ekstra boost til å gjøre fredags-rent 😊💪🏽

God helg til deg!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg