Jaaa, noe på gang

Da er jeg så smått i gang med forberedelser.

Nøste på benken og koser seg en tidlig morgen.

 

Været er ennå kaldt, men man aner sånn smått at det er noe på gang. Den herligste tiden. Straks er det mars og våren banker på døren.

«Min gamle dør og det gamle vinduet står på terrassen hele året, sammen med kjelken»

 

Siden vi kjøpte leilighet i fjor, har vi ikke opplevd våren og sommeren på terrassen ennå. Derfor er det ekstra spennende, og siden denne terrassen er større enn den forrige, vet jeg kjapt i hode at alle de gamle tingene vil ha god plass sammen med blomster i krukker og kar.

«Den grønne stolen har jeg to av og blir plasserte i en liten gruppe for seg selv.»

 

I dag skal jeg finne fram skinnfellene å legge på benken. Da blir det lunt og godt, og man kan allerede nå nyte en kopp kaffe der. Jeg snikstartet en dag tidligere her, men jeg fant ut at skinnfellene ikke hadde godt av å ligge ute hele døgnet. MEN i morgen er første vår dag, så da lar jeg det stå til.

«Melkespannet er gammelt og er vakkert om sommeren blant alle blomstene.»

 

Det er hyggelig å ha litt vintergrønt ute hele året. Eføyen plantet jeg i fjor sommer, så jeg er veldig spent på om den har klart seg. De to andre i samme krukke, har definitivt ikke det..!

Er du i gang med å forberede våren? Kos deg og lykke til med det – og husk at veien mot målet er like viktig som selve målet🌸🌸

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg