Hverdagslykke og takknemlighet

Midt mellom baking av rundstykker, støvsuging og dekking av bordet til kveldens bursdagsfeiring, fikk jeg lyst til å skrive. Skriving er for meg ofte forbundet med å slappe av.

I kveld feirer vi min mor som fyller år. Ikke et rundt tall, men jeg syntes en hver bursdag er verd å feire. Ikke fordi man blir ett år eldre, men fordi vi feirer livet og er så HELDIGE å få bli ett år eldre. DET er et viktig fokus, syntes jeg.

Samtidig feirer vi mannen min som har bursdag tre dager etterpå. Jeg elsker å stelle i stand. Pynte litt og gjøre det hyggelig for alle. Selvfølgelig er flagget på plass.

Slik så inngangsparti til et av byens hagesentere ut, da jeg skulle kjøpe en plante til en venninne av meg.

Det må være noe av det fineste jeg har sett, og selvfølgelig fikk jeg ikke bare lyst til å kjøpe den planten jeg kom for, men mye mer.

Et vakker syn for øyet

Men jeg gjorde ikke det – ikke den dagen, ihvertfall 😊💐Jeg kan nesten ikke tenke meg et bedre sted å dra til enn et hagesenter. Planter, blomster, tips og ideer så langt øyet kan se – skikkelig avkobling.

MEN, nå må jeg komme i gang igjen. Rundstykkene steker seg ikke selv, og kyllinggryta koker heller ikke seg selv, så god lillelørdag til deg, og god bursdagsfeiring til meg😊🎁💐👍🏽

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg