Hage uten gress og hekk

Løytnantes hjerte💚En staude jeg er veldig gla’ i. På hvert sted jeg har bodd, var den alltid en staude jeg kjøpte og satt ned, om den ikke var der fra før. Da vi kjøpte leilighet og ikke lengre har en hage med gress, hekk og mange stunder, var gleden stor da jeg fant ut at løytnantens hjerte var en av staudene som kunne trives i en krukke. Så i fjor kjøpte jeg denne, som på andre året kommer med blomstring.
Og flere krukker med staudene har det blitt: horsta kommer med sitt nydelige bladverk og fine stilker med blomster på tredje året og alunrot også på tredje året.

I år har jeg også kjøpt tre nye som står i en større kasse⬇️: forglem-meg-ei, kinaspir og en jeg ikke husker navnet på🤭

Det kan hende at disse tre kommer til å stå for tett, men da tar jeg bare ut en og setter den i egen krukke🌼

Så selv om vi nå bor i leilighet uten gress, hekk og staudebed, er terrassen en egen liten oase med blomster, møbler, sol og masse hygge – med andre ord; hagen uten gress og hekk☀️☺️

Så med denne lille hage oppdateringen vil jeg ønske deg en riktig god ny uke💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg