God helg..

..hverken mer eller mindre. God helg. To små ord med stort innhold🌸

Skrivende stund er på verandaen i solen med kaffe og cupcake. 

Jeg har faktisk ikke laget det før, så med friskt mot gikk jeg og kjøpte inn utstyr til det. De sier verktøyet er halve jobben, også på kjøkkenet. Og mye sannhet i det.

Former og stativ har jeg hatt lenge. Gave fra min yngste sønn en gang 😌💙

Jeg ville de skulle være rosa, og det var ganske gøy å tilsette rosafargen å se forandringen som gradvis skjedde.

Jeg ble fornøy💪🏽🧁Ærlig talt – det var første gangen. Og smaken? Mmmm – en er jo for lite..!

Og med det bilde sier jeg bare igjen: GOD HELG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg