En helt vanlig søndag..?

Det er jo en helt utrolig kjedelig overskrift hvis jeg har som mål å få deg til å lese. Men noen ganger kan den kjedeligste overskrift rommet et stort innhold.. du må bare gidder å lese gjennom det.

Jeg venter min mor innom etter at hun har vært i kirken. Da tar vi «kirke-kaffe» i sammen og har en hyggelig stund og da er det gøy å skilte med no`ferskt hjemmebakt..! Som fletteloff!!

Fletteloffen klar til heving før pensling og steking

Ikke at jeg var spesielt opplagt i dag, men noen ganger skal det bare litt inspirasjon til fra en venninne på snap, og vipps: der var jeg i gang.

Har du det sånn innimellom..litt sånn at det er ikke så mye som betyr noe..bare dine nærmeste  har det bra, er det ikke så farlig med deg selv..? Det er en farlig grøft å falle i, og derfor viktig at du kommer deg opp – fordi du er du og betyr ALT for noen.

En enkel liten snap fra venninne i dag hvor hun fortalte hun skulle lage fletteloff – og jeg ble inspirert til det samme☺️

En veldig liten ting, men svært ofte er det lite som skal til..man må bare ha noen som ser. Det kan være den lille sms`en, en telefon, det kan være  spørsmålet: «hvordan har du det?» Vi kan aldri regne med at det er den som trenger hjel som ber om den – noen må se, og ha tid til å lytte.

Men her er altså resultatet av min fletteloff..

..og jeg er så glad forat jeg lot meg inspirere av en så liten ting.

La deg inspirere i dag av de små tingene. En tur i marka, en sykkeltur, en kaffe, lage fletteloff🥖😊lese, håndarbeid ..være DEG

Men kanskje kan DU kan være med på inspirer noen i dag som trenger det..? Det skal så lite til🧡

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg