Du har det i deg.

Ja, det går ubønnhørlig mot høst, og 1.september regner vi som første høstdag. Men visste du at meteorologene ser annerledes på det? De regner at når døgnmiddeltemperatur ligger på mellom null og ti grader og temepraturtendensen er fallende over en viss periode, ja, DA er det høst🍁🍁 Eller man kan rett og slett bare ta hver dag som den er med det været det er..men absolutt interessant informasjon, syntes jeg.

Lyng hører med når høsten melder sin ankomst..

 

I et hjørne på kjøkkenbenken står noen av Norges glassene jeg fikk av min yngste sønn her om dagen, og jeg syntes at lyng er med på å skape den helt koselige stemningen på kjøkkenbenken.. Fra Hjerte på instagram, om du har lyst til å se mer av bildene mine.

🍂🍂🍂🍂

Har du noen gang opplevd at andre har et syn på deg som du ikke kjenner deg igjen i? Du vet, det du formidler blir ikke alltid oppfattet slik som du hadde tenkt det skulle, og det kan være ganske vondt. Vi har nok alle opplevd det en eller annen gang, på en eller annen måte, og det er ikke godt, det gir ingen god følelse. Dine gode hensikter og intensjoner blir satt spørsmålstegn ved, og uten at du vil det, blir du svar skyldig på ting du ikke trodde var mulig å misforstå.

Ofte handler det om å stå opp for seg selv, tørre å sette de riktige ordene på situasjonen, og ikke bli liten og redd. Jeg har det i meg – du har det i deg – det må bare hentes fram.

..og selvfølgelig på verandaen.

Ønsker deg supre dager i startgropen på september, og husk: du har det i deg når noen prøver og fortelle deg noe annet🧡🍁🧡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg