Det «nye» skapet

Små endringer, store forandringer. Det er noe av det jeg syntes er gøyest med interiør. Det er ofte så lite som skal til forat forandringen føles stor.

Jeg har lenge ønsket meg et gammelt lin-skap. Og jeg har også lenge visst akkurat hva som skulle være i det og hvor det skulle stå!

Så da jeg satt og kikket litt på nettet, dukket det plutselig opp. Der var det akkurat som jeg hadde sett for meg. Så gøy.

Bud ble lagt inn, og det ble mitt!! Men slike gamle møbler kommer ikke flatpakket og de er «blytunge», så jeg spurte sønnen min om han kunne være med meg, og det var kun mulig å være to i bilen, fordi skapet ville trenge resten av plassen, så det ble oss to som dro. Takk for hjelpen, Nicolai!!

For en lykke over et gammelt og tungt skap, og takk og lov for god plass i bilen. Vi kjørte hjem, og skapet kom på plassen jeg hadde planlagt lenge i hode☺️

Innledningsvis skrev jeg at små endringer gir store forandringer. Nå var ikke kjøpet av dette skapet akkurat et lite innkjøp, men forandringen på soverommet ble stor – akkurat som jeg hadde sett for meg. Interiørhjertet mitt ble så glad…gøy gøy☺️👏🏽

Koffertene på toppen var planlagt og er virkelig med på å sette prikken over i`en..

..og krakkene får stå slik inntil jeg finner ut at de skal ha en annen funksjon – for slik har de ingen annen funksjon enn nettopp det du ser☺️

Fra Hjerte på insta.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg