Det må være lett på sommeren

Så hyggelig at du stikker innom denne nydelige dagen å leser. En liten stund siden jeg skrev sist nå💻men innimellom går det litt i perioder. Håper du har gode dager og for meg har det vært første dag på svaberget denne sommeren☀️Siden jeg er litt sånn «frysepinn», er terskelen litt høy for å dra ut å sitte ved sjøen, men når jeg (vi) gjør det, finnes det nesten ikke noe bedre sted å være ved 25 grader målt i skyggen. En sval deilig vind og blå himmel så langt jeg ser. De er sjeldne, disse dagene, og dertil viktigere å nyte.


Og hva hører med til en utflukt som dette utenom kaffi, vann, mat og noe søtt? Jo, en bok. Mens mannen min hører på podkast, sitter jeg og leser om kjærlighetssorg og nye begynnelser❤️‍🩹Jeg liker Chicklit litteraturen som tar opp hverdagsproblemer på en humoristisk måte. Det er lettlest, men har også dybde.

 

lettlest er viktig, men det må også være dybde i fortellingen..

Som at vanskelige opplevelser kan være nye begynnelser og ikke en slutt. Eller at når sviket er på sitt værste kommer det noe eller noen i din vei som du aldri hadde sett for deg. Livet er livet og «ting» skjer på godt og vondt. Det som var en begynnelsen er ikke nødvendigvis den samme som slutten, men like god!
Ønsker deg gode sommerdager enten du er der eller her. Sommer for meg er ikke lengre forbundet med at jeg absolutt må reise bort, men å nyte gode dager akkurat der vi er☀️☀️

 

Følg meg gjerne i bloggens  fb gruppen og på insta

2 kommentarer
      1. Så herlig – ja, en kommer ikke utenom en god bok📚Takk, i lige måde; lag deg en god lørdag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg