Jeg hadde lyst til å lage blogg

Hei..!!

Litt skummelt å poste sitt første blogg innlegg i dag. Jeg har egentlig blogget lenge på min gamle hj.side www.rommetmitt.com. Da med et litt lengre innlegg en gang i måneden. Jeg hadde lyst til å lage denne bloggen, fordi hj.siden jeg refererte til er lagt ned og siden  jeg liker å skrive ned tanker og refleksjoner jeg har og får rundt “ting” som opptar meg, gjør jeg det her på denne bloggen ♥

I beskrivelsen av meg kan du se litt av hva som opptar meg. Alle mennesker har jo en historie, og det har jeg og, og på mange måter har historien min gjort meg til den jeg er i dag..og jeg kan nok si at jeg ikke ville vært den foruten. I motgang blir man sterk, man utvikler seg som menneske, og man får noen erfaringer som er dyrbare i møte med andre mennesker. 

Ha en strålende søndag – med eller uten sol. Jeg skal bruke noe av dagen til å utforske litt mer her, og finne ut flere muligheter da bloggen  min ikke er helt ferdig utarbeidet..!

3 kommentarer
    1. Er sååååååååå stolt av deg hjerte mitt,og se hva du skaper frem i ALT du setter deg som mål.Takk for ALT du ER og GIR oss.
      Gooooo klem fra gutta dine 🕵🐶

    2. Kjære Elise, min beste barndoms venn 🙂 nå har jeg gått tilbake til starten. Tenk,over 4 år siden! Jeg skal kose meg med bloggen disse høstkveldene, med tente lys, kjeks og te. Jeg skal gjøre det hyggelig rundt meg, slik du har inspirert til, og lese. Gleder meg til kveldene med deg 🙂 Klem

      1. Så utrolig hyggelig, kjære du, min aller beste venn, helt fra tidlig barndom💕Tenk at bloggen min skal være din leselektyre i høstkveldene. Ja, det har blitt fire år hvor følelser fra hjertet har fått komme ut på tastaturet til bloggen, det har vært interiør – min store lidenskap – og det har vært LIVET…Tusen, tusen takk til deg, kjære gode du🧡🍁🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg