Roen i uroen

Ingen ting kan være så inspirerende som å blogge når jeg sitter på en cafe.

I dag er en sånn dag. Jeg er på min favoritt cafe i byen jeg bodde i fem år, mens jeg venter på mannen min som måtte et ærend hit i dag.
Da jeg fylte 50, leide mannen min cafeen som en overraskelse til meg. Den har det helt unike som skiller den ut, med sitt vakre interiør og utseende.
Utenfor er det «hustri» og kaldt. Ikke som om det er mange minus grader, men kaldt og på vippe-punkt mellom minus og pluss. Med andre ord: verken fugl eller fisk.

  Allikevel er det fantastisk med fyr i ovnen – og heldigvis var bordet foran den ledig.
Jeg får virkelig tid, mens jeg venter, til å samle både tanker og undringer over en kopp kaffe, og det er ofte disse små øyeblikkene som gir klarhet.
Kanskje du lenge har tenkt på en spesiell ting eller sak. Det kan ofte være vanskelig å finne roen, slik at man kan samle seg og lytte til kroppen og kjenne etter hva den sier.
Unn deg den roen du trenger i dag til nettopp det. Det behøver ikke være lenge – det kan kun være de minuttene over en kaffe på en cafe eller hjemme eller der du kan finne roen mens du lukker ute verden noen få minutter.

🧡❤️💚💙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg