Gammelt og nytt. Ja takk, begge deler

Herlig og rett og slett skrive om ren pur interiør-glede 💟 Kanskje du også kan få noen små tips?

Små endringer gir store forandringer.

Jeg elsker å gjøre små endringer hjemme. Noen ganger er det nok at det bare er jeg som vet om det..som å sette blomsten som har stått på samme sted i vinduskarmen lenge, et nytt sted. Eller flytte på en puff, en stol eller andre små-ting.

En gammel dør med mye patina og sjarm

Du som leser bloggen min, vet at jeg elsker det gamle og slitte, og derfor ble mannen min ganske overrasket da jeg lurte på om vi skulle selge den gamle døra.

En forandring i gang og stue, førte til at døra ble overflødig, Men brått så jeg at den kan jo få plass på kjøkkenet😊

Vårt kjøkken skal snart byttes ut, og jeg vakler mellom et “skikkelig” bondsk kjøkken, eller et litt mer linje-formet. Det å sette døra på kjøkkenet gav meg en strålende mulighet til å kjenne etter om det er den bondske stilen som ligger hjerte nærmest..!

Og det er det, men jeg gleder meg til å blande det bondske med det linje-formede. Jeg har funnet ut at det er det jeg har lyst til..☺️👏🏼

Kjøkkenvinduet

En annen ting jeg er veldig gla`i, er å bruke bøker i interiøret. De er med på å lage vakre stillben og er viktige detaljer, syntes jeg. Her i kjøkkenvinduet er det bøker av nyere dato, men på bilde under ser du gamle bøker som virkelig er gamle og slitte med datoer inni som forteller at de er over hundre år gamle🧡

Noen av bøkene er over hundre år gamle..love them

Men uansett hvordan du liker å innrede og ikke..det viktigste er at du har hjertet ditt i det. For meg er hjemmet viktig. Jeg er en introvert person og har ikke behov for mange og store sosiale treff, men hjemmet vårt er der hvor hjertet er, så derfor er trivsel, sjel og varme viktig for meg. Et hjem og et sted hvor jeg virkelig trives❣️

Gamle flasker kjøpt på brukt butikk

Rosenkransen på den ene flasken fikk jeg av min yngste sønn en gang. En viktig detalj som også fikk plass på flasken som jeg ser hver dag😍

Så: se det store i det lille og små endringer kan gi store forandringer, er ikke bare en fin ting å ha med i interiøret, men også i livet selv. Det har jeg erfart🧡

 

Følg meg gjerne på insta og på fb

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg