Drøm, tanke, ide – handling

Å sitte i disse vakre omgivelsene og skrive – etter et forfriskende bad – er både rekrasjon, legedom og nytelse for både ånd, sjel og kropp.

Ved vannet ER jeg bare, hverken mer eller mindre. Da får tankene vandre litt, ideer spire, planlegging av nye prosjekter, ideer om noen forandringer i stuen, for eksempel – eller et annet rom. Poenget er at det er så avkoblende, og med en bok, kaffe og hyggelig selskap, kan det jo egentlig ikke bli bedre, eller?

Vi har alle våre måter å koble av på, og det viktigste er jo nettopp det – å koble av.

Noen ganger er det veldig greit med en opprydding, og i dag satt jeg blant annet og tenkte på akkurat det. Det er veldig mange bruktbutikker der jeg bor, og ofte når jeg har ryddet litt, er det til en av disse jeg har levert det jeg ikke føler jeg har bruk for  lengre.

Nå har jeg hatt en ny opprydding, og det er mye man samler på av forskjellige ting. Og jeg tenker også slik at det jeg ikke har brukt eller hatt framme det siste året, kan jeg fint gi eller selge videre uten å savne det. Men i dag fikk jeg lyst til å gjøre det på en litt annen måte.

Jeg snakket med mannen min og sønnen min om ideen, og begge oppmuntret og sa: kjør på.

Jeg skal arrangere et brukt og loppis salg i hagen vår.

Innerst inne kunne jeg tenke meg å drive en “liten” koselig, intim, brukt butikk med mye sjarme og vakre ting til en fin pris, så dette prosjektet blir på en måte litt i den gaten, selv om det bare er noen timer en dag.

Jeg gleder meg, og håper selvfølgelig at “alle” jeg kjenner får lyst til å komme ♥

 

Har du en tanke eller ide du har tenkt på lenge? Alle store ting begynner i det små, og det er så morro å la kreativiteten blomstre, ideene vokse, for så å sette dem ut i livet. Hvem vet – kanskje dette er startskuddet for både mine og dine ideer?

Lykke til…!!

 

#drømmer #sommer #ideer #avkobling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg