Akupunktur, migrene og søvnproblemer

En ganske slitsom natt ble endelig byttet ut med kaffe og frokost. Selv om jeg er i gang med å prøve ut akupunktur behandling for både migrene og søvnproblemer, og selv om jeg faktisk ser resultater av det, er jeg ikke 100 % i mål enda. Etter mange år med søvnproblemer, og et sterkt ønske om å sovne uten sovemedisiner, er det ganske utrolig at jeg nå en periode har sovnet uten. Og vi er jo sammensatt, så ofte ser vi at når det ene blir bedre, følger gjerne det andre med. Altså bedre søvn gir kanskje mindre migrene. Men allikevel opplever jeg altså ennå netter som er slitsomme fordi søvnen er usammenhengende og oppstykket.

Men, som sagt, kaffe og frokost gjør susen før en tar fatt på dagen 🙂 

Og noe av det jeg måtte ta fatt på var å lage snickers rullekake. Den skal være med i 60 års dagen vi skal på i senere i dag. Oppskriften er hentet fra bloggen “Gluten og melkefri inspirasjon” og den finner du her  Super blogg med mange flotte glutenfrie oppskrifter. 

1.april – våren er i gang, ihvertfall for oss søringer, dagene blir lysere lengre og lengre. Det er forventninger i luften. Blomster, krukker, hygge og kos – og masse sol og varme – forhåpentligvis 🙂 Noe av det som inspirerer meg på denne tiden er nettopp det: blomster, krukker og hygge på verandaen – og etter en tur på Plantasjen i går, ble ikke inspirasjonen mindre.


 

 

Vakre lilla nyanser som vil gjøre seg i krukker og kurver. Terrassen vår er ikke kjempestor, men du verden så mye man kan få plass til – og slik så det ut i den ene enden i fjor..

Ønsker deg en strålende helg med mye hygge og kos. Sett pris på de små tingene og nyt øyeblikket og dagen. Det skal jeg… ♥

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg